17/08/2006

στεγνώνω τα μαλλιά μου στον αέρα
περπατάω περήφανα σαν πριγκίπισσα
είμαι προκλητικά μαυρισμένη
και εντελώς άβαφη
τα μαλλιά μου μάκρυναν πολύ
και
ξάνθυναν πολύ
τα μάτια μου είναι πιο μικρά
και
πιο ανοιχτόχρωμα
περπατάω συνέχεια ξυπόλητη
και
έχω βρώμικες φτέρνες
κάνω ντους με κρύο νερό
και
μετά βγαίνω να στεγνώσω στον αέρα
δεν ακούω τραγούδια
τα τραγουδάω εγώ και δυνατά καμιά φορά
μπαίνω στη θάλασσα με μικρά αποφασιστικά βήματα
και
μέσα στο νερό κάνω χορευτικές φιγούρες
ο ήλιος με καίει
και
ανατριχιάζω
πίνω παγωμένο τσάι
και
τρώω σύκα
πλένω πιάτα
και
ποτήρια
συνέχεια (μ αρέσει το δροσερό νερό στα χέρια μου)
δεν με στεναχωρεί τίποτα
δεν με χαροποιεί τίποτα
είμαι ελεύθερη
και
ευτυχισμένη

5 comments:

  1. Και όμορφη...Όποιος είναι ελεύθερος, είναι κι όμορφος..........Ελεύθερη ψυχή............

    ReplyDelete
  2. λες να τα καταφερω τελικα?

    ReplyDelete
  3. Εξαρτάται...Αλλά και πάλι και ν’ αποτύχουμε, δε λέει και τίποτα...Θα τη βρούμε την άκρη...Αλήθεια στο λέω, όποιος ελεύθερα συλλογιέται, συλλογιέται καλά...Και συ συλλογιέσαι ελεύθερα...

    ReplyDelete
  4. καλε μου purple overdose. δεν πρεπει να αποτυχω.. εχω περασει πολλα για να φτασω εδω. πρεπει να το κρατησω...

    kaita7katsikakia ναι! νομιζω οτι ζω. αυτο πρεπει να ειναι. αυτο πρεπει να ΄κρατησω΄...

    ReplyDelete